Monday, September 6, 2010

LUNCH & BREAKFAST


gemaakt door mijn schoonmoeder: bami goreng - nasi goreng - gebakken kip met kentucky hot - acar komkommer - sambal goreng tempeh - bali daging (rund) - sambal goreng telor (ei), cah boontjes
made by my mother in law: bami goreng - sambal goreng telor - nasi goreng - kentucky hot fried chicken - acar cucumber - sambal goreng tempeh - bali daging (beef) - sambal goreng telor (egg), cah boontjes


milktea with tapioca balls - pandan sponge cake


melkthee met tapioca balletjes - pandan spons cake
milktea with tapioca balls - pandan sponge cake

3 comments:

SophieSweetVintage said...

Mmmm... je schoonmoeder kookt gevaarlijk lekkere dingen! :) Tip voor het roodwitte touw: de bijenkorf of dille kamille of een echte kookwinkel natuurlijk.

Fijn weekend!

thingsIlove said...

Ik wil ook melkthee met tapicca balletjes en pandan cake. Oke, pandan cake kan ik ook maken en melkthee ook...maar hoe kom je aan tapicca balletjes? Waar kan je die halen?

En wij hebben die mickey lepel ook. Haha, misschien iets aziatisch :P

Léonie Mizée said...

Ik heb de tapioca balletjes bij de Oriental vandaan! Ze liggen in een plastic pak in de vriezer. Ik weet niet of ze ze ook bij andere Aziatische supermarkten verkopen maar iig bij Oriental dus :)

Aaaah zo cool dat jullie die lepel ook hebben! Is niet persee iets aziatisch denk ik want wij hadden hem thuis ook bij mijn ouders (Nederlands). Bij mijn vriend hadden ze hem ook (Indisch). Dus ik zei ook altijd al tegen mijn vriend dat we meant to be bij elkaar horen omdat we beiden die lepel hebben hahaha

Groetjes!
Leonie

Post a Comment

 
 
Copyright © Madame Jeanette
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com